Selasa, 30 Maret 2010

Cahaya Hati...........

Aku masih takjub pada keindahan diri mu..
Sedetik pun rasanya ku tak ingin tuk mengindahkan mu... dan tak mau ku sejenak berpaling dari mu..
Kau lah cahaya hati ku..
Yang telah memeluk jiwa ku.. mendekap aku ke dalam diri mu..
Hingga kau telah membuatku luruh kepada cinta mu.. larut dalam ada nya diri mu...

Terpesona ku di dalam istana mu.. Langit semesta terhampar yang maha sempurna..
Berkilauan bintang bintang menerangi angkasa..
Tapi ku tau pasti ada satu binbtang yang berpijar paling terang.. Membuat ku benderang namun tak sedikitpun kau menyilaukan mata ku..
Itulah kamu.. dan aku pun tertunduk kepada mu.. kekasih ku..

Dan ada tutur kata dari ku yang terucap.. Kepada mu penyejuk diri ku..
Dalam damai selalu ku bersama mu..
Bila sinar cinta mu selalu sentuh wajah ku..membelai ku.. dan menciumi aku hingga ku tak berdaya.. lemas karena gairah cinta semesta..
Aku pun tersenyum bahagia atas besarnya cinta mu..

Kau lah cahaya hati ku..
Yang menuntun di setiap langkah langkah ku..
Kepada mu aku jatuh cinta..
Dan hanya terucap atas nama cinta.. Kau begitu sempurna..

Aku pun masih terpesona.. kepada mu yang sangat ku cinta..
Bawalah aku selalu di dalam mahligai tempatmu bersemayam..
Duduk kan aku di hamparan di atas singgahsana mu.. sebagai kekasih mu selalu..

Kau lah cahaya hati ku..
Dalam kilau mu.. menerangi langit langit mu..
Kau terang.. membuat benderang..
Menyejukan mata ku..
Damaikan jiwa ku.. menyentuh diri ku..

" Tiada yang sebanding dengan pesona mu.. Biarlah ini jadi rahasia ku.. Untuk aku yang selalu dekati mu.. Selalu memuja mu.. Karena memang sejati nya kau lah sang CAHAYA HATI.. "

0 komentar:

Posting Komentar

 

Free Blog Templates

Powered By Blogger

Blog Tricks

Powered By Blogger

Easy Blog Tricks

Powered By Blogger

Great Morning ©  Copyright by @rifin Design Blog | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks